Arvikafestivalen - Dag 1!

Runt 12-tiden så anlänge jag, Björn, Jea, Anton och Lina till Arvikafestivalen! Fulla med förväntan och avdomnade ben efter att bilen varit packad upp till hakan på oss (ingen överdrift!) så hoppade vi glatt ur bilen som vi även lastade av! Man njöt en stund av solen och så gjorde vi oss i ordning för att gå och få våra band och för att anlända till vårat camp!
...
Jag hade glömt biljetterna. Hemma. I lägenheten. I Karlstad
...
Jag finner inte ord för mig själv. Jag blir helt speachless.

Det var bara för mig att åka tillbaka till Karlstad och hämta biljetterna. 2 timmar senare är jag tillbaka i Arvika, och då jävlar blev det öldrickandes direkt! Finfint väder men med en regnskur på kvällen. Partytältet slängdes över vårat tält och sen så skulle vi gå och möta Cecilia och co. Som inte fick komma in 3 på natten. Så dom skulle sova i bilen och komma och få sina band på morgonen därefter! Då gick jag och Björn och lade oss och sov istället.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skönt att du är tillbaka igen! <) krya på dig med ryggen , häpårä

2009-07-05 @ 17:18:12
Postat av: Susanna

Tack Pernilla! Jag ska faktiskt ta mig en tablett nu!

2009-07-05 @ 17:36:35
URL: http://susannaslife.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Haha smart att glömma biljetten :D De sa du inget om : p kommer du lägga upp bilder på facebook? skulle va kul för ja hade ju ingen kamera med mej :/

2009-07-05 @ 19:32:54
URL: http://freedrika.blogspot.com

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0