Äntligen hemma!

Nu är jag äntligen hemma ifrån Arvikafestivalen! Åkte i natt efter Korn, och var i Karlstad runt 3 på natten. Att sova i sin egen säng är något så underbart så ni fattar inte! Bilder från festivalen kommer snart! Är bara helt slut efter dessa dagar och kommer nog mest ligga framför tvn idag.

Just ja. I torsdags så fick jag åka till Vårdcentralen. Jag har en inflammation i ryggen. Så har gått på medicin vilket har inneburit att jag har fått vara nykter. Nykter på en festival är en upplevelse utöver det vanliga.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0