100 pers? Yeih, right?! Söt räv? Yeih, right! =)

Igår så jobbade jag på banan där vi hade sällskap av Lisa. Den lilla rädda, men ack så nyfikna, räven som går omkring där! Hur söt som helst och hon kom fram när jag och Björn skulle börja slänga in allt i containrarna. Jag satt och åt när hon kom fram och tänkte då att hon kanske skulle vilja ha lite flintastek! She wanted it.

Här kommer det lite bild- och filmbevis!








Efter denna givande upplevelse så åkte vi hem och efter en massa om och men så var det jag och Fia som satt i lägenheten, partysugna och med en jävla massa tjejsnack! Nöjesfabriken var planerna och vi spatserade dit med klackar! Ingen kö alls, så vi fick kuta in direkt! In i dimman, in i minglet, in till dansgolvet, in till baren, in till de 20 övriga besökarna som fanns därinne...
Vi räknade att uppskattningsvis så fanns det cirkus 80 personer inne på Nöjes vid halv 2 tiden. Well, that kinda sucked... Men vi hade kul iallafall! Dansade findans sista låtarna med linnea och 2 killkompisar till henne. Sen gick vi därifrån. Vakterna lär ha haft en fruktansvärd hård kväll. Fyfan jag lider med dom...

Idag har det inte blivit någonting vettigt alls, om inte sova i soffan räknas som något givande och vettigt! Nej, försöka kontakta min man blir! Vi måste handla, städa och han måste diska!
Härpårä!

Kommentarer
Postat av: mamma mia

vad söt den är...

2009-07-19 @ 16:54:39
Postat av: Fredrika

ja vill också ha en räv

2009-07-19 @ 20:24:07
URL: http://freedrika.blogspot.com

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0