Ojojoj så det kan GÅ!

Igår och idag har varit dagar fyllda med blandade känslor. Ska man göra det dom vill att man ska göra eller ska man bara skita i det? Ja, skita i det går det ju inte att göra, för då blir det inte bra alls! ^^
Man vet inte riktigt vad man ska svara tillbaka ibland. Ibland så vill man bara bita av och säga vad man tycker och ibland så ignorerar man det värsta, och sen så gnäller man av sig när man kommer hem!
Satt och läste igenom det igår, och jag insåg då att det är nog inte så svårt faktiskt, utan det kommer av sig själv. Man fattar själv vad som är rätt och vad som är fel.

Hemtjänsten är ett spännande jobb alltså.
Gjorde ett prov förut om delegeringen, på delegeringskursen som jag var på idag mellan 8-12 och fick alla rätt, förutom en som jag var osäker på och kryssade i Vet ej.
Spännande fakta! I know!

Fick sms av min farmor förut! Kors i taket! Hon som knappt kan få igång telefonen och ringa, men ett sms, det fick jag förut! Det löd som såhär: Hej svejs
Coolt, min farmor kan navigera fram bokstäver på ett talrör.
På tal om ingenting här heller.
Jag har sjukt ont i mina hälar. Man går ju hela tiden på jobbet. Jag åker inte bil utan jag går hela tiden. Och det känns. Men, jag har ett jobb! Hör Ni Det? Jag har ett jobb och jag får lön och jag slipper gå till soc!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det är viktigt att du knyter om skorna varje gång, hårt. Inte bara trycka i foten i en gamal knut.

Om du har skor med snören, annars blire svårt =P

Ja då blire lite bättre iallafall <)

2009-01-28 @ 18:19:03
URL: http://pernillasofiaandersson.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Nej Susanna, nu ska ja inte kommentera din blogg nått mer.

Jag får ju skit från folk ja inte känner, men DU gör tydligen.

Jag ska bara läsa i smyg hädan efter :P

2009-01-28 @ 19:07:40
URL: http://pernillasofiaandersson.blogspot.com

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0