Nytt år, nytt liv!

Jag har bestämt mig nu!
Jag ska bli en nyttigare människa.
"Jag lovar och svär att jag ska bli en nyttigare och hälsosammare människa under 2009"
För nu får det fan vara nog.
Mina jeans passar inte längre. Köpte ett par jeans för 2 månader sen. Har aldrig kunnat använda dom.
Får inte igen dom.
Nu ska det fan bli ändring på det!
Råkostsallad, promenader, mindre onyttigheter och mindre öl.
Ska börja dansa och jag ska gå ner i vikt.
Jag och Björn har satt mål.
Ett halvt kilo i januari och 1 kilo i månaden efter det!
Det är mitt nyårslöfte!

2009 ska bli ett bra år!
Beach 2009 här kommer jag!

Har ni några nyårslöften?

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0