Helgens bravader!

Igår så blev det som sagt Nöjes! Förfest hos Robin med en massa massa människor! Drog sen till Nöjes innan 10, eftersom att plånboken är lite väl tunn nu! Det var helt ok på Nöjes. Sjukt mkt folk, men helt ok! Gick hem, åt mat och sen sova =)

Björn drog iväg till jobbet vid halv 12 och jag inväntade mamma och pappa och min syster. Blev att laga mat och sen såklart, avnjuta detta! Vad champinjonsås kan vara smaskigt! =)
Känner mig helt slut just nu, och sitter bara och tänker på att i morgon så ska jag börja att jobba! Upp klockan 6 för att börja jobba klockan 7. Hm, kanske måste gå upp halv 6 till och med. En himla omställning. Men får väl hoppas på att det går bra. Ojojoj...
Ska nog ta tag i diskandet nu och sen ta sig ett riktigt bad!

Haha, skulle bada förut. Satte gång vattnet och ringde upp Martina. Efter ett tag så gick jag in i badrummet för att stänga av vattnet för tänkte att "nu är det säkert lagomt mkt vatten"
Kommer in i badrummet och vattnet bara väller över kanten! HAHA. Snabbt som fan stängde jag av vattnet och blev helt ställd och tänkte "hur fan ska jag få bort vattnet i badkaret när det är så mkt?! Ska jag hämta en tillbringare och hälla vattnet i toan?"
Kom ju på sen att, Oj fan, det är ju bara att jag drar upp pluppen! Haha
Skrattade så jag trodde jag skulle avlida och det lät det som Martina gjorde med, som jag fortfarande hade i telefonen.
Ojojoj, så det kan gå!

Iallafall så hann jag bara ligga i badet i 10 minuter, för mamma var på ingång. Så tänkte ta mig ett riktigt bad nu med skum =)

Kommentarer
Postat av: Martina

ja herregud så kul det där med vattnet var..=) Hahhaha du är rolig du Turken, skratta så jag nästan satte mig på golvet, och det vet vi ju alla att Martina kan=). Det är du och jag fast jag kör med att lämna/tappa bort väskan istället..=) Lova mig att du aldig kommer att ändra dig, för du är precis som jag vill att du ska vara..=)

2009-01-25 @ 18:04:32

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0