Gårdagens bravader!

Igår så vankades det nyårsfest och det blev en mkt lyckad tillställning måste jag säga! Trevigt folk, god mat och bra stämning! Vi som inte stack härifrån för att trängas med folk på torget vid 12-slaget, sköt raketer härifrån, sjöng lite Happy New Year och gick tillbaka till lägenheten för att ha efterfest! En efterfest som höll i sig till halv 5! Så ni som inte var här, ni missade något! ^^

Tog en massa bilder också, men har legat i soffan hela dagen och kollat på film så har verkligen inte orkat fixa det än! Får göra det i morgon istället!

Har tänkt idag. Och nej, jag ångrar ingentig. Ingenting. Det är inte jag eller Björn som har gjort fel. Verkligen inte.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vi som läser som inte var med blir inte ETT ENDASTE DUGG NYFIKNA... ;)

2009-01-02 @ 00:28:16
Postat av: Fredrika

jag vill se bilder! :D

2009-01-02 @ 16:12:07
URL: http://freedrika.blogspot.com

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0