Efter kvällens jobbande

Nu är jag hemma efter dagens jobb! Ja, eller efter kvällens jobb ska man kanske säga, eftersom att jag slutade vid 9! Idag kändes det mkt bättre och jag började att ta in lite mer om vad man ska göra! Blev så glad förut, det var en glömsk dam som kom ihåg mig ifrån igår. Åh, vad dom är söta! =)
Och i morgon så blir det delegerings kurs mellan 8-13, och så blir det att jobba dag på torsdag! Sen är det inget mer jobb för min del! Tills dom ringer till mig och kräver att jag jobbar! Ska träffa min chef efter dom här dagarna också så ska vi se om jag får fortsätta. Känns läskigt, men samtidigt väldigt väldigt spännande!

Min syster klarade för övrigt uppkörningen igår, så hon är nu en stolt innehavare av en papperslapp! Dvs, papperslappen som är ett bevis på att hon lagligt får köra bil utan övningskörningsskylten! Men, ni kanske redan visste det? Alltså, att hon slipper skylten? Eller kanske att hon har fått körtkort?

Nej nu svamlar jag bara! Nu blir det att ta en dusch,eller nej. Klockan är snart 11. Får ju faktiskt ta och tänka på grannarna. Fan, nu måste jag gå upp en halvtimme tidigare i morgon bitti! Jaja, livet är hårt! ^^

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till din syster! Själv har man inget körkort.......

2009-01-30 @ 08:41:12

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0