Design igen

Har fixat lite till med designen nu, och blev sådärlite nöjd. Har inga nya bilder och orkar fanimig inte sminka mig nu!

Idag fick jag en trisslott från Älgskadefondsföreningen. För att jag har värvat min syster.
Det börjde svinbra! Två stycken 10.000 direkt!
Sen gick det sämre, det kom ingen mer 10.000 och jag blev smått ledsen i ögat, eftersom att jag inte vann någonting.
Lurendrejeri!
Göra mig glad såhär på morgonkvisten för att sen trycka ner mig i skiten igen!!!



Nu ska jag vika kläder och slänga in det i garderoben och sen ner med saker i förrådet, för det blev aldrig av igår för jag glömde hela tiden att ta med mig nånting ner till källaren när jag gick dit för att hämta tvätt. Så kan det va. Så får göra det idag.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jaru, bara man vinner på lotto så ordnar sig allt <)


Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0