Bort med folk från stan!

Igår gick jag en sväng på stan, och jag fattar fan inte. Klockan var cirkus 3 och ändå kändes det som om hela karlstad var på stan. Folk överallt som skulle trängas och stångas.
BORT MED FOLK FRÅN STAN!
Okey, så farligt var det inte. Så var det inte alls överhuvudtaget. Jag tyckte mest att alla rea-plagg på Hm var skitfula och gick därifrån med en hårinpackning istället för nåt klädesplagg.

Idag ska jag iväg och träffa min chef, klockan ett, fick tag på henne förut och jag hade rätt angående tiden! Så nu ska jag officiellt skriva på att jag har fått jobb! Åh, lovely!
Sen kommer Carlsson hit vid 4, så tänkte dra med henne till Bmb och käka mat med Saaben =)
Och sen så blir det spelkväll hemma hos mig och Björn! Och imorgon styr vi utgång!
Hur jag har råd till detta?
Bmb = gratis mat
Utgång = Gå in innan 10
Alkohol = Har jag redan

Ifall ni undrar och även om ni inte undrar så kan ni lägga till detta på erat minne eller nåt.
Just ja, det snöar även sjukt mkt ute!
Paraply blir sen när jag ska gå in till stan, eller så är jag lat och lyxar till det med en buss ner till stan!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0