Uppdate

Jag fann precis en klubba på mitt nattduksbord. Ni vet, en godisklubba. Blev skiträdd, vem fan la den där och är den personen i lägenheten?! Skickade fort som satan ett sms till Björn och frågade om han visste något om personen, som jag förmodade låg under sängen och bara väntade på att hugga tag i mina fötter och dra in mig under sängen och döda mig! Jag fick ett svar: Björn fick klubban på jobbet i lördags och la dit klubban innan han gick till jobbet idag. Tack älskling

Just det ja. Gud vad jag kommer på mkt saker hela tiden!
Folk
tycker att jag är lik Magdalena Graaf. Ja, varför inte? Hon har blivit fotad naken och min kille har fotat nakna tjejer. Jag är ju trots allt ihop med min kille, då blir man väl lite som en person. Ja, i min hjärna lät det bra, men jag kunde inte få ut det riktigt. Ni som fattar vad jag menar är mina riktiga kompisar! Jag tror att efter detta så kommer jag endast att ha kvar en kompis. Mitt alterego. Mållgan.

Jag tycker btw att Magdalena Graaf är snygg, så jag tar det hela som en komplimang!

vs

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kan du inte lägga in en bild på dig med mittbena? helst vattenkammat.

Postat av: Alexandra

Ja hon är snygg och du likaså :) Men jag håller med Pernilla du borde ha tagit en bild där du hade mittbena! Haha bra inlägg på min blogg hörru, btw det är ju fredag den 13:e innan ju, känns...passande? Imorgon ska jag och Johanna gå på bio och se på valkyria, det ser jag fram emot! Måste plugga i stort sett hela helgen, så den blir väldigt lugn. På lördagkväll ska vi se på melodifestivalen och äta ben & jerrys. Hur ser din helg ut då?

2009-02-12 @ 08:58:48
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0