Tröttast i Sverige

Idag när klockan ringt 05.50 så ville jag verkligen inte gå upp. Fy satan i gatan va trött jag var, men upp kom jag tillslut! Upp och göra matlåda direkt, och sen raka spåret mot jobbet, där det blev jobb 07.00 till 15.30! Spännande för er att veta va?

Min kära farmor ringde när jag var ute med en vårdtagare, jag trodde att jag tryckte av ljud och vibration men tydligen så hade jag svarat, så min farmor satt där i andra änden och hörde mig skrika saker om vädret, att det var vinter och att man ska använda mössor (nej, tänker inte utveckla detta mer ^^), och min farmor hade suttit och ropat: hallå! Hallå!

... i 2 minuter! Haha, hon hade suttit och ropat på mig, i två hela minuter, innan hon la på! Ringde upp henne sen, och det visade sig att hon satt och höll på att lära sig med sin mobil. Mission: failed. Haha, hon är för söt hon. Hon blev glad över att jag ringde upp iaf och att jag trivs med jobbet!

När jag slutade så hälsade jag på min syster, Malin och Hanna som skulle äta på Kebab House, och sen spatserade jag hemåt och lagade till Kantarellsoppa, som var sjuktsjuktsjukt god, och som genast måste införskaffas igen! Mat är gott och sen somnade jag i soffan, och vaknade för cirkus 10 minuter sen. Sköntsköntskönt.

Och nu sitter jag här och vägrar diska, utan gör det i morgon istället.
Just ja. När vi satt på Kebab House så kom vi alla fram till att jag har mest vuxenpoäng.
Jag har bakplåtspapper hemma.
Jea kom starkt efter med körkort, icakort, medmerakort (som jag även har) och med ett förhållande på 2 och ett halvt år (det kompenserade jag med sambo) och så har vi båda två en egen lägenhet. Malin och Hanna bor hemma, och Hanna berättade att hon är ett fan av min blogg. Det var ett givande samtal och jag hoppas att vi aldrig behöver utsätta oss för något liknande igen! EVER!

Jag tror att Malin också sträckläser min blogg, eftersom att det var hon som frågade Hanna hur hon visste (någonting, kommer inte ihåg vad) och om hon hade läst det i min blogg eller. Det hon nu undrade om Hanna hade läst i min blogg, har jag skrivit om i bloggen, men jag kommer vid skrivande stund inte ihåg vad. Det var nog inte så viktigt!

Nu bjuder jag på en bild på både Malin och Hanna, för att tacka dom för mitt stöd här i bloggen. Även om dom inte syns, så känner jag deras intimitet! ^^

JUST JA! Sanna som gick i min klass på gymnasiet har fått barn! Grattis Grattis till dig och Jp!



Hanna dansar loss


Och Malin vågar inte se mig i ögonen!

Kommentarer
Postat av: HENA

haha! va styggt xD / ditt största fan

2009-02-11 @ 14:03:47
Postat av: Alexandra

Haha jag älskar din farmor! :D Hon är för skön alltså. Det får mig att tänka på "roliga gubben" och på när vi provade din farmors underkläder som små. Hur går det för dig med gamlingarna då?

2009-02-11 @ 15:12:28
URL: http://alexandravickan.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hur känns det egentligen att mjölka en ko?


Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0