Tillskott i familjen

Ringde My på Singing Bee förut angående biljetterna, och det har blivit krångel med dom, så vi står på en lista ist =) Bara så att ni vet, ni som dööör av nyfikenhet!

På lördag ska jag och Björn få tillskott i familjen! Men jag tänker inte berätta vad! Det får ni reda på, på lördag kväll! Idag fick jag även reda på att Marcus och Ida ska ha barn i Juli! Grattis grattis!

Haha, mkt snack om barn nu hela tiden, men folk får ju barn hela tiden! Dom ploppar ju ur folk som fisar! Galet galet, men roligt för dom =)


Kommentarer
Postat av: Sabiina

ja när är det eran tur? ;D

2009-02-12 @ 18:35:05
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ja det är dags nu Susanna. Du har ju till och med bakplåtspapper :S ja känner ingen annan som har de!!

Postat av: Anonym

mm... ni kanske inte använt mjällshampooo på länge, se det är mjäll som ska bli erat nya tillskott..?

2009-02-13 @ 22:22:48
Postat av: Pernilla

HAHAHA gud va kul, ska ni få mjäll? HAHA jag dör

eller inte :D

Postat av: Alexandra

Hum,, vaddå tillskott!? Tell me!!! Hoppas du haft en fin alla hjärtans dag och att kvällen blir trevlig. Du är en underbar vän <3 Ha så roligt i Sthlm imorgon också, hälsa huvudstaden!

2009-02-14 @ 17:54:58
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0