OMG OMG OMG

Såg på blogg.se startsida att Pink ska komma till Sverige. Susanna fick hjärtklappning och börjar redan fundera på VEM FAN SOM VILL MED? Pink är Hon med stort H. Jag älskar Pink. Det har jag gjort sen i 5an, då jag fick den första låten med henne på en Absolut Music eller nåt liknande och det var låten; Most girls, and there was love at first hearing! Aja, skit i det nu, jag gillar Pink helt enkelt och vill se hennes konsert i november.

Idag så är jag ledig och fyfan va gött det är! Visserligen så var jag uppe vid 9 redan, men vad gör man inte för att få lite rena kläder? Sitter här nu och vänder mig titt som tätt om för att kolla till kära Thomas. Han är så söt, men jag tror att han fortfarande är hungrig. Så jag ska iväg och köpa en mus till honom sen! Måste nästan spela in när Thomas intar sin måltid, och ni som tycker att det är barbariskt; Ingen tvingar er att klicka på Play! Fast jag tycker att ni ska se det, för det är helt facinerande chockerande coolt!

Jag tror inte att Thomas är farlig. Han ramlar ner ifrån grenen hela tiden, som om han inte kan koncentrera sig på någonting eller så kan han inte hålla balansen. Måste ju vara mkt att tänka på menar jag. "- Hm, vart kan jag ha vridit svansen? Just ja, jag är ju en svans!"


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0