Nu kommer det;

För den som ville att jag skulle gissa mig fram till som kommenterade;
- Nej, pappa har inte skaffat Halebop. Mamma och Pappa har fixat så att dom ringer gratis till halebop efter klockan 6 på vardagar och gratis på helger. Svinbra ju =) Då kan ju jag och pappa diskutera såna här viktiga saker som att måla naglara på Dolly, som förövrigt är min systers råtta. Min heter Fru Jansson och är livrädd för allt och alla och tror sig vara en fladdermus! Så då är det löst nu. Jag funderar även om det är Emma som kommenterade? Stämmer detta påstående? ^^ Och till fröken Pernilla, nej pappa tycker inte att du är så himla rolig att prata med. Det bara är så. Jag tror att du måste ändra på dig!!!

Nu har jag jobbat 3 dagar på raken själv! Och det har gått bra än så länge! Fick även min delegering i torsdags så nu får jag ge medicin också =) Får väl se när jag jobbar nästa gång, det blir väl när dom ringer ^^

Idag så ska vi fira Sabina Andersson som fyller hela 22 år i morgon! Så det blir förfest hemma hos henne och sen blir det utgång mot Ankan! Kan nog bli en trevlig kväll!
Nu ska jag ställa mig och diska och laga mat åt min syster som kräver mat av mig vid 3! Jag fattar inte hur jag står ut! ^^

Och för er som kanske inte riktigt fattar min humor. Det är lugnt. Det är knappt så att jag själv gör det!
Och bara pågrund av det så slänger jag upp en bild på mig själv som jag tog igår?
Kom ihåg att jag är tjej och kräver kommentarer, såsom;
- va fin du är!
- va smal du ser ut att vara!
- med retusch så blev du en riktig pudding!
- ingen passar så bra i färgat rött hår som du osv osv osv


Nu ska jag diska. Det är så coolt så jag måste stava det med ett K som i Koolt.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Gud vad smal du såg ut på bilden! jätte fint, verkligen!

och vad roligt att du skrev om mig :D

Jo, jag ska försöka ändra lite på¨mig då!


Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0