Nu jävlar!

Idag så har jag jobbat för femte dagen i rad, men nu är jag ledig i två dagar! Gött!

I natt så drömde jag att jag kom hem till en vårdtagare och glömde sätta på mig tossor och så var vårdtagens son hemma, och slog mig gul och blå pga detta! Jag lyckades ta mig därifrån i bilen med blodet forsandes ner från näsan, nästintill vattenfallsvarning på det, men blev stoppad av polisen, i en rutinkontroll, och då trodde dom att jag var hög, för jag kunde inte prata med dom utan jag stammade bara fram; Ha.. he.. Ha. Sen ringde min jobbtelefon, men gav polisen telefonen, som fick svara, och som av någon anledning inte fattade att jag jobbade på hemtjänsten (för det står ju inte hemtjänsten på bilen eller så ^^) men tillslut så gick det bra och jag vägrade att åka till den vårdtagen igen. Men det fick jag göra iallafall. För mina kollegor trodde inte på mig. HAHA

Nu har jag bakat bröd, tagit mig ett bad, gjort pizzadeg och börjat göra mitt utseende iordning för kvällens fest! Får nästan hoppas att folket inte beslutar sig för att anlända hit före klockan 7, för ni får fan ingen pizza bara så ni vet!
Nej gott folk, nu ska jag besluta mig för vilka kläder jag skall skyla kroppen med ikväll!

Och en sak till; vem fan är du som kommenterar? ^^ haha, blir galen av nyfikenhet! Ditt IP är registrerat i Osolo iallafall, så jag är dig på spåren! =P

Ps. Idag ska jag måla naglarna. Det har varit en längtan.


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0