Mycket märkligt måste jag påpeka!

Nu när jag loggade in här på min sida, ja kan ni tro på maken, då finns det inga kommentarer kvar. På själv inloggningssidan alltså, men på själva bloggen så finns dom kvar. på Url-adressen alltså. Teknikens underliga värld..

På schemat idag så finns det från och med klockan 07.00 - tvättid!
Så vid halv 8 gick jag ner för att tvätta! Orkade inte riktigt dra mig upp innan det alltså ^^ Proppade i en maskin och se upp och dö lite i sängen innan nästa maskin ska igång! Ner och fixa med det, och när jag kommer upp. Då ni, då blir jag nyfiken! Någon har ringt till min mobil, på Dolt nummer, och jag har missat det. Det är ju det som är det dumma med dolt nummer tycker jag. Man kan ju inte ta reda på vem det är som har ringt. Fast vet skulle ringa till mig 08.44 en måndagsmorgon? Hm, det enda jag kan komma på just nu är ju jobbet isf, men, dom lämna inget mobilsvar, vilket jag tycker att dom borde göra om det är dom, eftersom, att dom ringer på dolt nummer.

Åh, jag är för trött för att vara djup. Kan berätta att igår så hälsade jag på Fia på Preem i 2 timmar och sen när jag kom hem så gjorde jag Scones och under tiden som dom var inne i ugnen så satt jag och gjorde hål i alla viktiga papper med en hålslagare och satte in dom i en pärm, under rätt flikar som jag har skrivit ner olika kategorier på! (nordea, jobbet, ica, medmera) Jag riktigt kände hur  vuxenpoängen bara skenade iväg och ett ruskigt sug efter att 11-kaffet borde införskaffas igen! Då blir morfar glad!

Kommentarer
Postat av: Angelina

haha herre gud! När gick du upp då?:P ahha! Morgon människa eller ?:D nja idag blir det att jobba :D:D

2009-02-02 @ 09:25:12
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0