Mer jobb

Idag så ringde dom igen och frågade om jag kunde jobba ikväll, jag sa såklart att det kunde jag! Ska även få min delegering idag klockan 2! =) Och så ringde dom igen för typ 20 minuter sen och frågade om jag kunde jobba imorgon också, 7-14. Jag säger ju såklart ja igen!

Nu hoppas jag faktiskt att om dom vill att jag ska jobba under helgen att det blir morgon på lördag eller kväll på söndag, eftersom att min kära Sabina Andersson fyller 22 på söndag och vi ska fira henne med utgång på lördag! Och känner att det skulle vara kul att kunna gå ut! Men så är det att vara en vikarierande arbetare. Det är såhär mitt liv kommer att se ut framöver! Och jag får bara vänja mig, men än så länge så gör det verkligen ingenting! Jag får någonting att göra om dagarna, och jag får betalt för det. Haha, snikna jävel ^^

Nu ska jag göra nåt jag har tänkt att göra i flera veckor. Jag ska skura badkaret!

Jag hade ett facinerade samtal med min pappa igår. Vi pratade i 38 minuter. Jag trodde inte det var möjligt. Jag kommer inte direkt ihåg vad vi pratade om,  inte ens direkt efter att vi lagt på. Men jag vet att vi kom fram till att 500 spänn av farmor låter orimligt, Han var på genomresa i Karlstad, och han hade köpt kaffe och en bulle för 15 kronor på någon mack genom en kupong, och att mamma aldrig kom hem ifrån jobbet.

Vi avslutade sedan samtalet med att jag sa att jag skulle måla mina tånaglar och han sa att det var ett sammanträffande, för han skulle måla naglarna på Dolly.
Från och med detta så kommer jag aldrig mer tvivla på att jag faktiskt inte är adpoterad!

Kommentarer
Postat av: Sabiina

Dolly ? :P

2009-02-05 @ 17:35:46
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/
Postat av: Angelina

aha okej ;) häärligt:D du är du grym på jobbet alltså:P? ;)

2009-02-06 @ 07:22:26
URL: http://angelinav.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Så länge pratar aldrig Per-Erik med mig när ja ringer! :O



och nu är det din pappa jag menar och ingen annan!

Postat av: Madde

Ja vet inte hur de kommer va för dig, men för mig va det bara provinspelning, och de berättade de när vi satt där i publiken. :/

2009-02-06 @ 18:39:07
URL: http://madeklene.blogg.se/
Postat av: Gissa det du...

Pär-Eric har skaffat Halebop?

2009-02-07 @ 13:23:31

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0