Konsten att skada fingrarna

Jag blev sjukt sugen på Rårakor förut (aka Raggmunkar) och satte igång med att skala potatisen och sen kom jag till det roligaste! RIVA DEN! Trodde helt seriöst att mina muskler i armarna skulle förintas och att mina fingrar skulle i protest lämna min kropp och hoppa ner i sopkorgen. Men helt plötsligt så var jag klar och då var det bara att steka. Och uuuuh va gött det är det raggmunkar då! =) Mumsfillibillan!

Nu ska vi äta fruktsallad med glass =)
Just ja, jag har varit nyttig idag!

Åt 2 scones tillf frukost med 1 stor kopp te. Åt en banan någon timme senare och gick sen in till stan, och sen så gick jag bort mot Viken och förbi Mariebergsviken och fortsatte förbi Helmia och sen hem! När jag kom hem så var jag hungrig så stekte ett halvt paket bacon, och åt det med en stor sallad, keso och avocado! (keso och avocado = lätt beroendeframkallade) Och en hård smörgås med ost =) smaskens! Och sen när Björn kom hem så blev det som sagt raggmunkar! =)

Och i morgon är nog våra groddar klara! Jag odlar =) Be proud of me.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej! Jag får börja med att säga att jag skriver från mitt hjärta till DIG Susanna.



Men jag har faktiskt bara ätit keso en gång i hela mitt liv, och så gött vare inte :P

Postat av: Alexandra

Du är ju så duktig du! Jag blir helt imponerad av dina nyttiga kostvanor. Vad händer en dag som denna då? ;)

2009-02-03 @ 09:10:28
URL: http://alexandravickan.blogg.se/
Postat av: Angelina

du ät utmanad ;) kolla min blogg :D

2009-02-03 @ 17:33:13
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0