Jag dödde nästan

Herr Orm skrämde skiten ur mig. Kom in i vardagsrummet där han borde vara, och jag ser han ingenstans i terrariet. Tror ni pulsen steg något eller? Men han var allt i terrariet, han hade bara lagt sig så han inte syntes bakom stocken han har därinne. Men fan va rädd jag blev för några sekunder! Usch Thomas! Inte skrämma henne som du tycker bättre om/hatar mer än Björn. Var och köpte en liten mus till honom förut, ack varför måste dessa möss vara så fruktansvärt söta så man bara vill kramakramakrama ihjäl dom? Kunde inte ormar äta typ broccoli eller en fiskfinne eller så?

Var faktiskt duktig förut när jag skulle köpa musen. Jag gick till våxnäs faktiskt! Inte dåligt det! Men nu ska jag ta och föna håret och göra allt sånt där som tjejer gör för att försköna sitt yttre, och sen ska jag tamigfan spatsera in till stan för att möta upp Carlsson och för att förtära lite föda på Bmb tänkte jag. Hon vet ingenting om dessa planer än, men jag tror nog allt att gratis mat är ett bra lockbete!

Ska även passa på att säga att jag får bara mer och mer vuxenpoäng för varje dag. Idag, då var jag ledig. Och på min lediga dag, så vaknar jag klockan 9. Är det inte förjävligt alltså?

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0