Idag ni...

Idag ni, kära vänner, så blev jag inkallad till jobb sisådär 07.20! Skulle ha jobbat till 4 idag, men vid 2 så var jag klar så kom ifrån jobbet vid 3! Blir jobb i morron och i övermorgon också! Gött! Är faktiskt rätt skönt att börja 7 på morgonen, för då känns det som att jag inte sover bort dagen (klart att jag inte gör det om jag går upp 7 ^^) och så slutar jag 2 eller 4 och då har jag resten av dagen kvar =) Jag har tänkt till!

Precis varit och handlat mat, det blev satans dyrt, men nödvändigt! Men jag är hungrig. Dagens i-landsproblem. Vi ska äta soppa och nybakat bröd. Problemet? Brödet ska jäsa nu i 30 minuter, sen i 30 minuter till och sen in i ugnen i 30 minuter. Dvs, att brödet är klart om cirkus en och en halv timme. Och jag är hungrig nu. Tycker ni inte fruktansvärt mkt synd om mig nu? Klart ni gör!

Var ju fest i lördags, och fann en finfin bild på mig och Christine, från förfesten, på Christines facebook! Så den tänkte jag bjuda på här! På tal om ingenting så måste jag och Björn gå och hämta våran öl hos Saaben. Jag tror att vi gör det i morgon ist.


Jag kan även påpeka att jag sträckte mig i låret!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är imponerande vig Turken, haha ;) Jag ser fram emot nästa helg, det ska bli skoj! :D Hur blev det med brödet?

2009-02-09 @ 20:40:55
URL: http://alexandravickan.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Nu när du jobbar så mycket så kan du ta med arbets kollegorna och äta lunch på mitt och saabens jobb!

Var maten god?


Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0