Himmel och pannkaka

Jag är alltid så jäkla trött på söndagar! Björn börjar jobba vid 12, och han går upp vid 10 och jag sover till halv 12. Haha. Och ändå så gör jag  istort sett ingenting om dagarna.

Alltså, jag har ett dilemma. Vad är godast?
Hårt bröd med;
- makrill eller
- keso med congacsmedvurst?

Jag har blivit beroende, och kan väl vara glad över att det är nyttiga saker jag har blivit beroende av! Idag så såg jag att himlen är lite blå och tänkte faktiskt gå ut och gå! Har ju fått tillbaka min ericsson nu, vilket innebär att jag har en handfree som jag ha till mobilen. Prata i telefonen eller lyssna på musik! Slippa hålla i telefonen, för det är fan ansträngande! Haha, mitt nya nyttiga jag... Haha.

Uppdatering:
Himlen är inte blå längre ^^ haha

Kommentarer
Postat av: Baso

Makrill yo !

2009-02-01 @ 13:17:38
URL: http://www.Baso.nu
Postat av: Alexandra

Eftersom jag inte gillar varken keso eller makrill så kan jag inte hjälpa dig att välja ;) men hårt bröd är sjukt gott! Jag måste verkligen se på den där filmen nu, hoppas jag kan ta med mig tjejerna och gå på bio någon dag. Bio är verkligen underskattat, men borde göra det oftare. Vad har du gjort mer idag denna söndag?

2009-02-01 @ 15:13:41
URL: http://alexandravickan.blogg.se/
Postat av: Angelina

aha okej;) härligt :P hehe



haftt en bra dag då?:D

2009-02-01 @ 17:01:50
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0