Do some stupid shit?

Jag sitter här och ska snart ner och hämta sista tvätten från torktumlaren. Sen äre klart! Gött =) Och under tiden så sitter jag framför datorn och nördar och har laddat ner Girlicious album. Just because I can. Och för den delen så är Stupid Shit ganska så bra! Vem har sagt att jag kategoriserar mig? Jag tycker då själv att bara för att jag gillar metal, så kan jag faktiskt lyssna på både pop och r'n'b om jag vill. Jag får klä mig i kavaj en dag och lockat hår en dag. För jag kategoriserar mig inte! Tihi ^^

Nu ska jag hämta tvätten och sen ska jag duscha och göra mig iordning för stan :D


sjukt störande. Själva videon går inte att lägga in här. Men för er som vill se när dom klär av sig, kan ju alltid kolla här; http://se.youtube.com/watch?v=dqtr2ZbKNgw
Och sen tänkte jag bara säga att jag gillar bullar, men det har jag inga. och jag ska vara nyttig, så jag ska göra en fruktsallad sen ist. Och skandal! Mango kostar 14.90 kr STYCK på konsum. Sjukt sjukt sjukt.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0