Dagens äventyr

Idag, tjugo över sju så ringde min mobil, och jag fick springa upp ur sängen och göra mig iordning för ett dags jobb! Dom behövde folk, så jag fick hoppa in! Första dagen som jag fick gå helt själv! Det var lite pirrigt, men det gick relativt bra! =) Inga större missöden! Haha. Vissa av dom man är hos är så glada och så trevliga, och vem blir inte sjukt glad av att någon säger till en att dom hoppas på att man verkligen kommer tillbaka fler gånger för att jag var en otroligt trevlig sällskap? =) Åh, man blir alldeles varm! =)

Fick även reda på idag att en gammal klasskompis och barndomsvän har gått ut med att han har pojkvän! Otroligt modigt gjort och jag hoppas att mår bra och att folk inte kommer att rikta elaka ord emot honom! Riktigt starkt att våga gå ut med det offentligt och må bra med det! Grattis till att du är förälskad i din partner!
Jag har inga fördomar emot folk som är bi- eller homosexuella! Så länge dom mår bra och är lyckliga så tycker inte jag att det spelar någon roll om den personen som gör en lycklig är av samma kön! Kärlek som kärlek liksom?

Nu ska jag laga mat, kokar quinoa för tillfället och ska göra färdig salladen! Ska ta fram kyckling nu och steka det!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, så nyfiken jag blev nu! Blir så lycklig varje gång någon vågar "komma ut"- Att våga det leva det liv man vill- det är hur bra (och modigt i detta fall!?) som helst!

2009-02-04 @ 22:10:32
URL: http://litenelin.blogspot.com

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0