Dagen efter

Idag har jag mått som jag har förtjänat. Eller egentligen så vill jag inte säga att jag gör det, för jag fattar inte var fyllan kom ifrån riktigt ^^ Haha. Förfest hos Saaben iaf och dit kom det en massa människor! Jag hade bakat en tårta som jag bjöd på och så blev det presentutdelning =) Sen styrde jag, Björn, Linda och Stian (?) kosan mot arena. Det blev en vinglig färd mot stan, speciellt då Lindas balanssinne försvann totalt och hon fick en förkärlek för marken. Men fram kom vi och såklart så missade vi happy hour med 3 minuter. Men så är det!

Kom hem, med vissa minnesluckor, åt mat, sov, och sen blev det att kasta upp allt, då min mage inte riktigt ville ha kvar laxburgaren som jag glatt hade smaskat i mig. Sibyllas laxburgare är sjuuukt god! Just so you know!

Idag har jag varit en grining och jävligt jobbig människa som, helt seriöst, hatat Björn som inte tyckt synd om mig. Men nu mår jag bättre, och hatar honom inte riktigt lika mkt. Vi ska göra varma smörgåsar och sallad och smaska i oss! Och på tal om absolut ingenting, Cecilia är för rolig hon. Cecilia är min barndomskompis och granne som nu bott i Stockholm i nära 4 år! Det är även henne som jag hade bott hos dom få gångerna som jag har varit på besök i huvudstaden.

Cecilia - Om du har storlek 38 i Sverige så har du storlek x i usa och storlek x i Brittland.
pinsam tystnad i 3 sekunder
Jag - HAHAHAHAHA! Jag dööör! Brittland? Menar du inte england?

det totalgjorde min dag. Tack Cecilia.

Kommentarer
Postat av: cecilia

den bjuder ja på ;P man kan inte alltid va smartast i världen ^^

2009-02-08 @ 22:42:24
URL: http://my.opera.com/cecill

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0