Backyard Babies!!!

Ikväll så spelade Backyard Babies på Nöjes. Körde förfest här och sen spatserade hela högen, förutom Björn som stannade hemma och kollade på film, bort mot fabriken för att syna dessa grabbar på scen. Sjukt bra! Sjukt snygg Dregen och Saved By the Bell lär vara en av tidernas bästa låt.

Men ingenting slår vad som hände när jag och Carlsson väl kom hem. Jag menar, vem kan inte säga att det här är kvällens bästa avslutning;
- Finns det nåt bättre än uppvärm kôrv i micro? Och som efterrätt: kiwi. Och så för att avsluta det hela, en klick tandkräm. En trerättersmiddag, som sedan avslutas, iallafall för Carlssons del, med att sova på soffan.
Hur kvällen än ser ut, så blir allt bra med uppvärmd körv i micro och en kiwi!

Anledningen till varför vi redan är hemma, är för att efter uppträdandet så stänges allt ner, och vi gick hem. Kôrvlösa, för kôrven kostade förfasiken 25 spänn utanför! Så vi gick hem till mig och gjorde; Á la Carte!

Kvällens pingla:
Man 30-: Hon tog min tjej!
Jag - Jaså?
Man - Ja... *rycker på axlarna*
2 sekunder senare hånglar han med båda tjejerna samtidigt. Fan va den där jävla tjejen tog hans tjej ifrån honom, för fan va han led vid mun-mot-mun-metoden-tillfället! Tror han led mer när han efter 10 gången ramlade i golvet, med en av tjejerna på sig.


Backyard Babies - Saved by the bell

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0