Äntligen är det slut!

Idag så önskade jag faktiskt att dagen skulle ta slut någon gång, för Susanna var en mkt tlött Susanna idag! Men tiden gick ändå väldigt fort med alla söta vårdtagare! Brände mig på en tallrik förut, otroligt orutinerad måste jag säga! Fick en ful blåsa på fingret! Snacka om avtändande!

Förut gick jag till Akelius, då som jag mest av allt bara ville sovasovasova, men Susanna är en snäll människa så hon traskade glatt iväg och pratade med dom, för att sen hämta min och Björns öl och plåt hos Saaben. Det är inte varje dag som man går med ett flak öl och en plåt i handen! Samtidigt alltså! Plåtar går jag ju omkring med varje dag, daah!

Tänkte färga håret nu, men blev så trött. Har haft en låt på hjärnan idag, To be with you. Så sökte på den låten, men hittade inte med dom grabbarna som sjunger den versionen som jag har hört. Inte för att jag vet vad dom heter men, jag hittade en mkt bättre version! Här snackar vi Europe-look-alike! Men låten är sjukt bra tycker jag faktiskt, även om Westlife också har spelat in den här låten, och ja, jag har den versionen också. Vet inte riktigt vad jag ville säga med det där egentligen, så jag tror att jag ska avrunda här!


Mr. Big - To be with you

Kommentarer
Postat av: Anonym

Menar du att WESTLIFE gjort denna?? Har nog bara hört den i denna versionen- läskigt bra!

2009-02-11 @ 18:25:46
URL: http://litenelin.blogspot.com
Postat av: Monica

Oj, nu blev jag nostalgisk. Minns tillbaka på gymnasietiden... är det verkligen så länge sen?

2009-02-11 @ 22:03:42
URL: http://commandoran.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0