Angående dagens äventyr

Så skrev jag ju inget om det i det förra inlägget, upptäckte att jag blev utmanad av Alexandra så var ju såklart tvungen att göra det först!

Idag så har jag jobbat. 14.00-21.30 för er som vill anteckna. Skulle jag göra om jag var er iallafall. För att sen bränna upp anteckningen! Men det är ju bara jag.
Jobbet gick bra, inga större missöden. Inga fastkörningar idag. Men jag har mina misstankar om varför det inte blev så;
- Jag körde inte bil idag.

I morgon så blir det partyparty, ska fira Fia som har fyllt 22 bast. Så vi börjar med förfest här, för att sedan dra vidare mot Nöjes. Ska nog bli en trevlig kväll. Man kanske skulle vara en sådan där huslig värdinna och erbjuda folk hemmagjort snacks när dom kommer. Nej. Jag vill inte. Jag ska sitta skabbig i ett hörn och glo på folk och kasta kikärtor på dom tills dom går. Åh, vad jag måste kissa nu. Stör hela min hjärnverksamhet märker jag. VÄNTA 30 SEKUNDER!

Konstigt toabesök. Jag tog för givet att toalocket var nere så tog upp det och satte mig ner. Locket var redan uppe kan jag berätta. Jag ställde med andra ord upp ringen, så jag satte mig på själv toan. Den var kall. Men det brydde jag mig inte om. Jag hade viktigare saker för mig.

Nej hörrni, nu ska jag sätta mig framför tvn ett tag, för att sen sussa och vara utvilad inför morgondagens jobb. Björn är och spelar poker på kronoparken, så jag kan vara hur ful som helst nu! YES! Hm, allt som jag skrev nu var nog egentligen totalt ointressant, men vet ni vad? It's my life!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0