Uppe med tuppen!

Idag gick jag upp halv 8, för jag skulle skjutsa Björn till jobbet. Skjutsa undrar ni?
Ni förstår, i söndags så kom pappa ner till Karlstad, för vi skulle kolla på en bil till mig =) Igår så åkte vi och köpte den! Eller ja, vi tog den i söndags, men betalade och hämtade den igår. Höll det bara hemligt för alla ^^

Så nu har jag en blå och söt bil. Bettan.
Bettan är en Skoda Fabia -00:a
Hon är söt. Och snöig. Hon har en jävla sätesvärme ska jag berätta för er!

Idag så är det nyårsafton. Har en massa skit att ta tag i idag, innan jag börjar jobba kvällen, för att sen ta mig hem och börja festa med alla andra som kommer att vara hemma hos mig och Björn!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0