Stress inför nyår

Nu har jag precis varit och handlat lite inför nyår! Tänkte göra efterrätten idag, men glömde såklart att köpa ägg. Jag orkar icke gå tillbaka till konsum för att köpa ägg när jag preciiiis varit där. Köpte faktiskt 4 st 1½ litersdrickor, så mina armar är lite slut. Sådär på en höft.

Har idag hunnit med att skriva ut bordsplaceringslappar, skriva lapp till grannarna och räkna en massa saker. Snart så kommer pappa ner till kd och då ska vi iväg och kolla på en sak till mig!

Nej, kanske kan springa ner till butiken på hörnet och köpa ägg, så jag har något att göra innan pappa kommer och innan jag ska iväg och jobba. Jag har varit ledig i 4 dagar. It's.Been.Wonderful!

Todels!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0