Ringa polisen...?

Jag måste bara få börja inlägget med att vara en bitterfitta. Nu är hunden igång igen med sitt skällande.
Ringde och pratade med hyresvärden, som förvånat frågade om han fortfarande höll på, för dom hade skickat ett brev till människan i fråga som äger hunden. Men han skulle skicka ett till brev.
Men det jag inte fattar är hur människan som äger hunden tänker? Varje gång som hunden blir lämnad ensam så skäller den konstant under hela tiden han är ensam. Nu är det en timme sen jag ringde till hyresvärden, och då hade han hållit på en timme innan det också. Jag blir så himla trött på det här. Ska människan låta det gå så långt så man måste ringa polisen som får beslagta hunden?

Sen så mår jag fortfarande illa.
På sjukvårdsupplysningen så sa hon jag pratade med att jag ska dricka mkt Proviva och att det var konstigt att jag fortfarande mådde illa. Så sa hon att det kanske kunde vara magkatarr. Sånt gillar vi inte! Speciellt inte nu när jag har en massa jobb framför mig (har redan missat 2 dagars jobb) så varken vill, orkar eller kan jag vara sjuk! Sen är det tråkigt att vara sjuk också.

Snart är det jul och då är det snart nyår.

Dagens fråga:

Vad ska ni göra på nyår?

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0