Julbord =)

Hellojsan alla läsare!

Nu sitter jag här hemma, ensam i lägenheten. Känner hur hungern börjar komma som ett slag emot mig. Men det är inget som jag ska göra någonting åt! För snart ska jag iväg på julbord med jobbet =) Känner mig nästan som ett litet barn på julafton här. Jag, ska få gå på julbord! Prinskorv heter det!

Idag har jag varit iväg till frissan och färgat mitt hår. Började med avfärgning och sen färgning. Just nu är det lite för mörkt mot vad jag ville att det skulle bli, men efter några tvättar så kommer det att bli ljusare! Det sa Karin till mig. Och om hon ljuger, så vet jag vart hon bor. Även om hon har portkod. Haha (lite internt kanske)

Har även shoppat ett nytt soffbord idag, och en fonduegryta! Slog även på stort och köpte gardiner för 15 spänn. En kruka slank även med hem. Vuxenpoängen bara flödar här! Men jag är ju trots allt hela 21 år gammal.

Nej nu ska jag sjunga lite!

Todels!

Kommentarer
Postat av: sara

fin blogg :)

2009-12-02 @ 14:15:04
URL: http://sarastille.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0