Jag skrattar ihjäl mig

Idag så mår jag betydligt bättre, även om jag mår konstant illa. Men det kan nog kanske bero på att igår så åt jag på hela dagen en portion mat och sen 2 rostade smörgåsar. För er som inte känner mig så kanske ni tycker att det låter helt normalt att svälta sig på det där sättet och inte äta någonting mer på hela dagen? Men vet ni vad? Det är tortyr! Jag brukar äta var 3e timma, typisch. Så idag är jag lite matt, vilket ni borde förstå då!

Sitter även och kollar på youtube. Jag skrattar ihjäl mig. Andreas Lundstedt har gjort en underbar version på jullåten Oh, Helga natt. Titta och skratta njut!


Kommentarer
Postat av: Monica

Andreas Lundstedt! Tror inte de skulle fått Peter Jöback att göra en sådan grej.

2009-12-09 @ 14:08:04
URL: http://commandoran.blogg.se/
Postat av: Susanna

Men hur kunde jag se så fel? Haha

My bad! Ska ändra direkt.

2009-12-09 @ 16:05:42
URL: http://susannaslife.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0