Det här med uppdatering...

Ja, det här med uppdatering är inte min starka sida just nu märker jag! Men det ska det bli ändring på! (Kan vi ju försöka inbilla oss!)

Har varit hemma i skogen nu under jul. Åkte hem i onsdags och kom tillbaka idag. Som vanligt så har min jul varit idyllisk! (Och nej, jag är inte ironisk)

I onsdags så åkte jag och Björn hem då vi först åkte med hela familjen bort till I-G där vi åt gröt och skinksmörgås! Sen tog jag och Björn oss en tur upp till Långflon där vi skulle lämna lite saker inför nyår. På torsdagen, dvs julafton, så kom mormor och morfar och åt julbord hos oss. Dom lämnade oss ganska så snart då dom inte ville köra bil när det var mörkt ute! Kalle Anka tittande blev det sen. Tog sedan en tripp upp till Branästoppen på den nya vägen och sen åkte vi hem och öppnade julklappar!
På fredagen så åkte Björn tillbaka till Karlstad för jobb, men jag och Jea vi satte på oss pulka-utstyrseln och drog bort till Cecilia och Dogge och åkte pulka! Efter att ha tröttat ut sig totalt så gick vi hem och fortsatte sen hem till farmor och åt mat och öppnade lite mer julklappar! När vi väl kom hem sen så tog vi det lugnt innan vi spelade lite spel!
Och idag så har vi varit hos mormor och morfar med hela tjocka släkten och ätit mat och nu sitter jag här ensam i lägenheten och har precis ätit kåldolmar!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0