Dagens äckligaste inlägg

Jag tror att jag är magsjuk. Det har, utan att censurera något, runnit mer ur röven på mig, än vad jag någonsin har ordbajsat i hela mitt liv. Har inte ätit någonting, utan bara druckit vatten. Men bara lite åt gången. Hungrig som en idiot, men vet inte vad jag kan äta, utan att det blir ännu värre!

Det enda positiva med detta här, är; att vågen har visat att jag redan har gått ner 1 kg idag!
Och så får jag kolla på alla avsnitt av Mysteriet på Greveholm.

Men är det inget mer positivt med det här. Måste sanera badrummet innan Björn kommer hem idag.

Ah, nu känns det mkt bättre då ni alla som har läst det här, förstår hur jag känner. Nej, nu ska jag gå och våldta toaletten igen!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0