Aktiv dag!

Jag fick en bra början på min dag idag. Blev väckt (bara det är tortyr!) av grannens hund som kände sig att rensa halsen lite och skälla i en sisådär 3 timmar! Så ringde hyresvärden (igen) som skulle prata med grannen.

Upptäckte även, till min stora förtjusning, att jag har blivit förkyld och min näsa har valt att producera mera snor i min näsa än vad som är mänskligt! Duschade, och det jävlar i min lilla låda, satte igång ruljansen i min näsa kan jag lova! (insvep nu denna information med njutning) Åkte sen in till stan för att fixa en grej och sen hann jag hem igen inom en timme, så jag behövde inte betala min bussresa hem! YES!

Idag kände jag mig även hungrig på första dagen i stort sett sen i tisdags och jag åt upp en hel burk med fiskbullar! Helt själv. Var även duktig och diskade efter det.
- Ja, jag anser att jag är dukig som diskar ibland!

Och nu sitter jag här och ser dum ut i väntan på att ta mig in till stan och till jobbet för att påbörja kvällens jobb!
Ska även passa på och gratulera min syster och Henrik som idag fick en lägenhet, här på Herrhagen!

Nu kan vi ha parmiddagar varje dag! Pax för onsdagar!

Syter och Henrik på buss


Kommentarer
Postat av: Björn

fin bild:9

2009-12-14 @ 20:45:06

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0