14 minus grader...

Igår så jobbade jag i Skåre då jag skulle jobba till 4. Underbar dag med 14 minus! Fyfan, va kallt säger jag bara! Blev även så att jag jobbade kvällen sen, då dom inte hade fått in någon på extraturen på kvällen, så jag ställde upp! Var lagomt trött i skallen efter det kan jag lova! 07:00 - 22:00 i ett svep gör en lite tlött.

Lite kul häromdagen när jag jobbade så sa Carina till mig att hon kommer ihåg när jag började, så var jag så orolig över att jag inte skulle få jobba någonting. Ja, det har jag nog fått äta upp! Haha

Idag så är jag ledig iaf och ska ta och röja lite i lägenheten då jag och Björn får finbesök ifrån Göteborg idag! Hanna, Björns syster, kommer hit på en snabbvisit! Ska bli trevligt =)

Nej, ringa mamma blir nu fär att få ett recept!

Todels!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0