Varmt! och 1 dag kvar!

Jobbade idag och sen så blev det att ta sig hemåt och laga mat, då jag var vrålhungrig! Trött som ett as var jag också, för er som vill anteckna. Sen blev det Projekt Storstädning!
Tvätta, diska, dammsuga, dammtorka, skura golvet, plocka ihop, spika upp tavlor och lite mer smått och gott. Snart ska vi äta räkor och lite skånska kräftor, för att sen sussa då det i morgon är en stor dag.

För i morgon så jobbar jag bara till 2 och sen tar jag helgen och så får jag min *trumvirvel* lön! Åh, som jag har längtat! Det första blir att klippa sig och sen köpa mat! Gött =)

Nej, fixa lite mer saker innan man sätter sig ner med räkorna och kräftorna!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0