Sommaren med Göran!

Jag orkade inte städa idag. Bra att jag skrev att det kanske skulle bli av ^^ Var ute på banan en sväng förut. Jag tänkte leta efter svamp! Ty dessa gula delikatesser (kantareller of course) är så fasligt dyra, så jag tänkte göra på det riktiga sättet! Plocka själv i naturen! Jag spatserade glatt ut i skogen. Jag kollade och jag gick. Jag såg inga gula delikatesser. Jag spejade noga. Sen blev jag paranoid, började tänka på The Blair Witch Project och återvände snabbt tillbaka till dom andra vid banan, helt säker på att någon förföljde mig, eller åtminstone kollade på mig bakom ett träd! "Hörde" en kvist brytas och jag ökade tempot men jag klarade mig helskinnad tillbaka till dom andra. Dom andra var Björn, Carl och en kompis till Carl som lekte med teaterblod, kondomer och saker som smällde!

Sen åkte jag och Björn och kollade på bio! Sommaren med Göran blev det. Mycket bra filmval måste jag säga. Urkul film och man skrattade sig igenom hela! Haha, underbar!

Kom hem för en liten stund sen, och upptäckte då en sak som gjorde att jag började skratta, samtidigt som jag kände mig otroligt dum och korkad. Jag fann min månadsrapport från juni. Ni vet, den som man inte fann på lönecentralen, som gjorde att jag inte fick någon lön den här månaden? Haha, ÅH SÅ KORKAD!

Men sen kollade jag lite mer noga på den, och upptäckte sen (tack och lov?) att det var den nya jag fyllde i och faxade iväg! Jag tog det pappret sen och tog med mig hem. Kom jag på efter några minuter. Så nej, det var inte mitt fel att jag inte fick någon lön. Fortfarande någon annans fel. Så det kan gå. Och nu är det bara 4 dagar kvar tills jag får min lön.

Här kommer en film på när Carl och hans vän lekte förut.


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0