Psykfall!

Nu luktar mina fingrar ost! Har nämligen rivit (läs: använt matberedaren) ost för jag och Björn tänkte att det skulle ju kunna vara smaskigt med lite pizza idag =) Hemmagjord pizza är det bästa, speciellt då jag inte äter pizzeria pizza! Så jag har förberett iallafall med ost, och ska snart steka bacon och öppna alla konserver (svampinjoner och tonfisk) eller så väntar jag kanske ett litet tag då Björn är kvar på banan i minst en timme till!

Förut så var det svinläskigt! Jag gick ut på balkongen, var ju tvungen att se till våra nya blommor och vattna dom nu när solen ligger på (dom fick även näring), och då satte jag mig ner en sväng på en stol där och tänkte sola lite. Märkte precis när jag satte mig ner att en man står och kollar på mig. Kollade snabbt mot honom, och han stod lite gömd bakom några buskar och stod bara stilla och kollade på mig. Svinläskigt! Jag vågade inte ens gå in utan satt där ett tag innan jag vågade mig att lämnade balkongen, och då kollade jag mig snabbt över axeln men då var mannen borta! Och bara någon minut senare så åkte det en polisbil förbi lägenheten! Jag lovar! Mannen har rymt ifrån öppetpsyket på Klara och förföljt mig hem efter att ha sett mig när jag jobbar på Klara!

Då ska vi se:

  • Stod det ens en man i buskarna och kollade på mig? Jo, men det är faktiskt sant!
  • Är jag paranoid? Japp
  • Troligt att han rymt ifrån psyket? Nej
  • Kan det ha varit så att det varit grannen som gjorde nåt med busken? Kanske
  • Åkte polisbilen (med endast en polisman i) förbi av ren rutin? Ganska troligt
  • Vågar jag mig ut på balkongen igen? Nej, inte förräns Björn kommer hem. Mannen sitter säkert under balkongen som spindelmannen!
Han kanske kollade in mig igenon persiennen när jag lekte med kameran förut!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0