Oväntat besök

Igår så var jag på banan och lekte manlig! Krattade gräs, pantade burkar (239 burkar = 61:50 kr = värt!) och fyllde på vattendunkarna, lekte lite med nya grenen på banan, sprejmålade burkar svarta och fyllde burkar med fogskum. Fyllde även mina händer med detta jävla fogskum. Som inte går bort.

Säg till om jag glömde prova något:

  • vatten
  • våtservetter
  • bensin
  • svinto
  • diskmedel
  • aceton
INGET funkar. Men vafan, mina händer är ju snygga, eller vad säger ni?



Sen en kvart efter att jag hade kommit hem så ringde det på min dörr. Och där stod Martina =) Så vi gick ut och gick en sväng och sen gick vi hem till Saaben och satt där och pratade ett tag. Pernilla var även där! (10:28 så ringde dom ifrån jobbet idag!)

Nu kommer det bild på våra nya blommor ute på balkongen också, och jeeesus vad våran tomatplanta har växt!



Kommentarer
Postat av: Fredrika

Testa tvättmedel!

2009-08-19 @ 15:30:43
URL: http://freedrika.blogspot.com

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0