Om gårdagen

Igår efter jobbet så mötte jag upp Martina och Saaben och vi gick och köpte glass och sen satte vi oss vid Pråmen i solen och njöt =) Sen blev det mat på Maché för att sen ta en shoppingrunda på stan! Kom hem med ett par skor, ett par skjorts, en skjorta, 2 väskor och sen påse med alkohol från saftboa. Det var dock en mkt jobbig tur hem med värmen och påsarna som vägde mer och mer ju längre vi gick.

Sen gjorde vi oss iordning för att dra till Marja på Råtorp, men vi drog snabbt, med taxi, därifrån igen. Skulle gå till hamnen men vi ändrade oss och gick till Score igen och tog några öl. Sen gick jag och Björn till Bk och gick hem och åt och sov!

Nu sitter jag här och ska snart gå till Mariebergsviken och sola!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0