Nu ska jag berätta en sak för er

Den 4 december så uppträder Backstreet boys på Hovet i Sthlm. Hur många har inte haft dom som sina barnidoler? Bsb  var grejer det! Samlade på bilder, var kär i Nick och drömde om att man skulle få träffa dom. Gudars vad jag älskade dessa 5 småpojkar! Eller så var det mer alla småflickor som dyrkade dessa män! Dom var ju trots allt en hel del äldre än en annan. Nick <3 haha

Så därför så vill jag se på dom den 4 December. Det ni!

Gjorde sista jobbdagen igår och fan va gött det känns! Missförstå mig rätt, jag gillar att jobba och blir mer än glad om dom ringer och frågar om jag kan jobba. Men att jobba heltid i 8 veckor är fan en pärs. Jag vill ha lite ledigt! Så det firar jag med att åka ut till banan och leka med dom nya grenarna!

Nu jävlar ska jag pimpa min väska med Östersjönvimpeln som Björn beställt som vi fick hem idag! Vuxenvärlden, here we come!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Skönt för dig, jag känner det samma :) Åh där ser man så du ska alltså på bsb, coolt, hälsa boysen från mig. Vad ska du göra i veckan då?

2009-08-18 @ 14:14:23
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0