Mat-tajm!

Att det alltid blir så att vi lagar mat så himla sent på kvällarna?
Jaja, äta bör man annars dör man!
Idag så har jag tinat kycklingfiléer och skärt i strimlor (eller jaja nåt liknande det iallafall) och sen varvat det med mögeöost och paprika i en långpanna som jag precis har slängt in i ugnen nu! Till det så blir det en massa ungsrostade grönsaker och ris! Jag kan ibland jag med faktiskt =)

Jag (till min kille) för några veckor sen
Jag:
Om du vore neger...
Björn:
Va?
Jag:
Ja, men om du vore neger, och jag vore lika vit som jag är nu, så skulle det bli mkt större kontrast när vi håller hand, mot vad det är nu.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0