Lyxdrinkar och äppelkaka!

Jenny skickade sms till Björn förut och frågade om vi ville med henne ut och äta på en uteservering! Vi var inte sena med att svara ja på detta erbjudande och skyndade oss hem för att ta ett bad, en sovstund, göra oss i ordning och för att sen gå och möta upp henne vid Nöjes!

Vi spatserade glatt in till stan och intog Arena Bar där vi beställde in mat! Jag tog (tro det eller ej!) en hamburgare! Efter maten, som var utsökt, så ville jag ha en drink och efter att ha krånglat ett tag med servitrisen och rört till det ordentligt i hennes skalle så kom min drink till slut in. En strawberrydaiquri! It.Was.Delicious! Jag kände mig så lyxig med denna drink och bangade icke för att visa detta! Sen tog jag en äppelkaka och tillslut så betalade jag för mig och Björn, och gick hemåt ett x antal penga-lappar fattigare! Men it was so worth it!
Men det roligaste av allt var att när vi fick kvittot, så stod det att jag hade beställt en Lyx Drink! Haha. Bästa ever.
Nej, nu klagar Björn på att jag skriver för mkt, så jag får väl avrunda här!
Jobb i morron, men har sovmorgon! Gött =)





Det står Lyx Drink. Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: mamma mia

man måste få lyxa till sig nån gång..

2009-08-10 @ 09:58:22

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0