Lukta finfint!

Igår så fick jag ett paket ifrån Yves Rocher (som jag har längtat!) och då fick jag bland annat en parfym helt gratis! Luktar finfint! Ah, vad småsaker kan förgylla ens dag!

Nu har jag precis städat, och jag fattar inte hur man kan få så mkt damm? Dagens stora mysterium! Snart kommer mamma hit, och då ska vi smaska mat och sen tänkte jag lura henne att skjutsa ut mig till Skåre då jag ska jobba 18:00-21:00 där! Känns lite kul faktiskt, var länge sen jag var där! Även om jag gillar K/R bättre =)

Nej, nu ska jag diska och sen ta mig en dusch så jag är lite fräsch när mamma och Jea kommer hit!

Dagens bästa:
Martina: Vad gör du?
Susanna: Jag bloggar
Martina: Va? Är du ute och vårjoggar?
Totaly Lmao

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0