Lite nytt sådär en fredag

Har gjort om designen nu på bloggen, vad tycks?

Har varit dålig på att uppdatera nu på sistone, men med tanke på antalet läsare så tror jag inte att det gör nåt ^^

Träffade Martina och Carlsson efter jobbet i tisdags, och då gick vi omgående till Maché och åt och sen, tro det eller ej, men klockan 17:00 en tisdag så satte vi oss på en uteservering och tog varsin drink! Gött att lyxa till det ibland =)
Onsdag så jobbade jag, precis som vanligt och igår var inget undantag. Enda undantaget igår var att det var lugnt. Fattar ni eller?! Jag behövde inte svettas och åka i rally för att hinna till alla! Förstår ni!?
Nej, det gör ni inte, för ni vet inte hur det är. (Japp, jag drar alla över en kam där! Förlåt Mamma och Petra)

Idag så ska jag diska (jag har redan börjat med denna lyx-sysselsättning) och sen blir det att färga hår, träffa Kim inne i stan, städa lite i lägenheten, ordna i sovrummet och sen... ja.. sen var det inte så mkt mer faktiskt.

Jag är samtidigt lite besviken. En av mina favvobloggar att läsa, Dessie.blogg.se, är avstängd, eller ja, kräver lösenord. Det är skandal! Jag kräver min dagliga dos av omogenhet och idioti! Jag vill läsa om denna 14-åring som tycker sig  vara störst, bäst och vackrast! Jag vill läsa och skratta åt henne, titta på hennes video-inlägg och skratta ännu mer! Jag vill läsa om att hon tycker att det är rätt att skriva skit om andra människor (hm, det känner jag igen?) öppet med namn och allt! VARFÖR får inte jag skratta idag när jag är ledig?

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0