Hur kommer det sig...

... att disken aldrig tar slut? Ska försöka ta tag i lite av diskandet innan jag går iväg till jobbet, men känner mig inte direkt sugen på det! Usch!

Igår fick jag en snilleblixt! Jag klipper min lugg! Bara lite, lite!

Scenarie 1: Jag tar ett ordentligt tag i saxen med ena handen och ett tag runt luggen med den andra.
Scenarie 2: Jag klipper
Scenarie 3: Den blev kort och ojämn
Scenarie 4: Jag börjar fundera på om min snilleblixt verkligen var så jävla bra
Scenarie 5: Inser att det var ingen bra idé
Scenarie 6: Kommer på att jag får nog vänta med att gå till frisören på ett tag

Ojsan, här var det ojämnt!
- Jo, jag tog papperssaxen och klippte till.
Dumt val Susanna
- Jag vet...






Nej, diska lite vore nåt kanske?

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0