För smart för att vara sann

Idag har varit en lyckad dag på jobbet! En sisådär 11 larm, köpte en för liten milkshake, Marlené glömde lämna larmtelefonen, vilket vi upptäckte på vägen hem ifrån jobbet, och när jag kom hem så upptäcker jag att jag har kvar en nyckel till en vårdtagare.

Ah, ibland är det skönt att leva.


Imorgon så gör jag min sista dag av mitt sommarvikariat på jobbet, och det känns skönt! Är inte van vid att jobba efter schema. Trots att jag gjort det i 8 veckor. Men jag är helt slut! Gah!
Men asså, det e ju typ ba att ringa mig om d behövs folk?

Nu har jag precis badat, och vet ni vad. Vattnet blev rött. Helt sanslöst rött. Bieffekterna av att tvätta nyfärgat hår.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0