För det var ju soligt ute...

Igår så var jag och solade vid Mariebergsviken med Martina och Malin! Varmt och skönt och jag såg ett moln som såg ut som en anka! Titta!




Sen blev det att ta sig hemåt för att göra sig i ordning för kvällens bestyr. Efter många om och men så blev det till Saaben man skulle! Eller rättare sagt till Herrhagsparken för att grilla och sen styra lite förfest hemma hos Saaben! Jag hade köpt mig en flintastek som tog upp halva grillen, och inte gick det att skära i den med plastbestick så händerna fick bli mitt verktyg! Gick lite senare, då dom andra började klaga på mygg, hem till Saaben. Slutade med att jag och Björn hamnade hemma hos Jenny, då jag började må lite dåligt och inte kände för att gå ut. Men det var en sammantaget bra dag och kväll! =)


Min "lilla" flintastek bredvid Linneas små bitar ^^

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0